Feedback MLI-ChallengeDay

Volgens het schema op de website van de MLI Challengeday, is het de bedoeling dat ik feedback geef aan Judith en aan Jan-Willem. Ook is het de bedoeling dat ik feedback geef aan de ChallengeDay organisatie. Dit heb ik dan ook gedaan aand e hand van de feedbackkaarten die daarvoor zijn gemaakt. Middels een reactie op het blog van Judith, Jan-Willem en de ChallengeDay organisatie heb ik aangegeven dat mijn feedback beschikbaar is. Er is verwezen naar deze blog-post.


Feedback:


Ik zie uit naar de ChallengeDay. De sneek-previews maken me nieuwsgierig!

 

Een gedachte over “Feedback MLI-ChallengeDay

Geef een reactie

