Feedbackvraag m.b.t. LA4-MLI

Opeens gaat het snel. De Challengeday dan de MLI nadert. Weken zijn er aan besteed om samen met een leergroep (Serious Risk) hét toekomstscenario op te zetten en te visualiseren voor het onderwijs van 2030.

025Binnen het leerteam heeft ieder een eigen rol op zich genomen. Naast algemene bijdragen die zijn voorgeschreven in de verschillende quest heb ik (en Alex) me voornamelijk met de technische visualisatie van het scenario bezig gehouden. Zo heb ik diverse posters ontworpen voor onze ‘wall of change’ die het verloop van 2015 tot 2030 weergeeft. De posters zijn interactief middels augmented reality. De techniek en content heb ik eveneens gerealiseerd. Daarnaast krijgt de robotisering een plaats binnen onze wall of change. Hiervoor heb ik Nao-robot Charlie geprogrammeerd om niet enkel met plat beeld te werken.

 

Graag vraag ik Susan om feedback over mijn bijdrage aan het leerteam.

Zelf heb ik feedback gegeven aan Alex.

Een gedachte over “Feedbackvraag m.b.t. LA4-MLI

  1. Susan van den Heuvel says:

    Hoi Rick,

    Je bent een betrokken, belangstellend en enthousiast teamlid. Je straalt rust uit en lijkt soms een beetje afstand te houden. Een mooie kwaliteit in een groep waar veel kleurrijke personen deel van uit maken. Toch is jouw inbreng waardevol en mag je je op sommige momenten meer laten horen.

    Op het moment dat het over technologie gaat, lijkt er een andere Rick deel te nemen in het team. Je ogen gaan stralen en je hebt ideeën die je enthousiast communiceert maar waarbij je het ook kan accepteren als het toch wat anders gaat dan je in eerste instantie gedacht had. Je overlegt met teamgenoten en door samenwerking komt er dan uiteindelijk ons mooie product tot stand waarbij de technologie door jou (in samenwerking met Alex) tot stand is gekomen. De “wall of change” is echt super geworden!!!

    Je bent complimenteus en motiverend in samenwerking. Denk maar aan het opnemen van ons beeldmateriaal. Enthousiast ga je op zoek naar mooie opnames en prijst iedereen om de gemaakte resultaten.

    Kortom, je bent een prettig teamlid en ik heb de samenwerking met je enorm gewaardeerd. Op naar de Challenge day!

    Groetjes Susan

Geef een reactie

